Klachten en tips

Bij coeo Incasso streven wij continue naar verbetering van onze dienstverlening. Heeft u een klacht of tip over onze werkwijze? Wij stellen het op prijs als u dit aan ons laat weten.

Heeft u een klacht of een tip?

Heeft u contact met ons gehad en heeft u een tip of klacht over onze werkwijze? Wij stellen het op prijs als u ons dat laat weten. Klachten kunt u het snelst indienen via het onderstaande klachtenformulier op onze website. Ook is het mogelijk uw opmerking in te sturen per post (t.a.v. Afdeling Klachtenbeheer).

Let op!
Klachtenformulieren waarin u geen geldig e-mailadres of postadres opgeeft, kan ons kantoor helaas niet behandelen. Deze zullen wij vervolgens moeten verwijderen. Onderstaand formulier is enkel bedoeld voor klachten of tips ten aanzien van de handelswijze van coeo Incasso. Wanneer u bezwaar wilt maken tegen een ontvangen aanmaning of de grondslag van de openstaande factuur, vul dan het bezwaarformulier in op Mijn coeo.

Reactie op uw klacht

coeo Incasso stuurt u binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw klacht een ontvangstbevestiging. In deze bevestiging geven wij aan dat u binnen 15 werkdagen een inhoudelijke reactie van ons ontvangt. Als deze 15 werkdagen niet haalbaar zijn, berichten wij u hier schriftelijk over.

Klachtenformulier


    *U vindt uw dossiernummer (bestaande uit 8 cijfers) in de brief of e-mail die van ons heeft ontvangen.

    Dhr.Mevr.


    Contact

    Bij coeo Incasso staan wij u uiteraard graag te woord. Dit kan via de telefoon via 03 808 68 72, per e-mail via [email protected] of via het contactformulier op onze website.

    Hoe wij omgaan met uw gegevens

    Als u op onze website een formulier invult, dan weet u dat we op z’n minst een beetje data van u bewaren. Onze Privacy Policy vertelt u alles wat u moet weten over wat we doen met deze data.