coeo start met haar eigen podcastserie: Intouch – Customer Focus

Vanaf nu te beluisteren!

Rate this post

(English below)

14 juli 2022, Rotterdam – Vanaf vandaag start coeo NL met een gloednieuwe Customer Focus podcastserie “Intouch”. 

Vanuit de Podcast Studio Rotterdam gaan we in gesprek met ondernemers, innovators, specialisten en andere interessante personen uit de wereld van #FinancialSolutions, waar kansen en mogelijkheden voor organisaties voor het oprapen liggen.

Met deze podcast – gepresenteerd door onze host Peter van Drunen 🎙– duiken wij in iedere aflevering de diepte in bij diverse aspecten binnen de customer journey. Welke ideeën, concepten en methoden zijn er om #CustomerCentricity nu echt te realiseren?

Houd onze podcast pagina of via LinkedIn in de gaten, want vanaf vandaag zijn wij maandelijks te horen (en te zien) op alle gangbare podcastplatformen.

English

coeo starts her own podcast series: Intouch – Customer Focus

 

July 14th 2022, Rotterdam – Starting today, coeo NL launches a brand new Customer Focus podcast series called “Intouch”.

From the Podcast Studio Rotterdam we engage in conversations with entrepreneurs, innovators, specialists and other interesting people from the world of Financial Solutions, where opportunities and possibilities for organizations are up for grabs.

Each episode this podcast – presented by our host Peter van Drunen ️ – provides a deep dive into various aspects within the customer journey. Which ideas, concepts and methods exist to really realize #CustomerCentricity?

Keep an eye on our website or LinkedIn, because as of today we can be heard (and seen) monthly on all common podcast platforms.